O_o

Marduk - Wormwood

Etiketler: , , ,

Söz konusu Marduk olduğu zaman ikileme düşerim hep. Yazacaklarımı, söyleyeceklerimi iki kez düşünür köstürürüm. Yine aynı triplerdeyim sanki..

Marduk'u MARDUK yapan efsane kadro dağıldığından beri yapılan albümler hep idare eder gibi gelmiştir bana. Wormwood biraz daha farklı ama. Mortuus emicem geldiğinden beri yapılan EN İYİ ALBÜM diyebiliriz Wormwood için.

Bundan aylar önce albüm kapağı, playlist ve samplerlar yayınlandığı zaman gözlerimi pörtleten o şarkı isimini görmüştüm, " Chrous Of Cracking Necks" ABOOOW!!!! Ulan dedim yarıcaklar bu sefer belli, kaçarı yok!..

Albümü dinlemeye başlar başlamaz intro'dan nasıl bi sikiş olacağını tahmin ediyorsunuz. Nowhere, No-one, Nothing çalmaya devam ederken 1:21'de tüylerimi diken diken o riffler ile karşılaştım. Nightwing kokuyordu buram buram!!! Kendi kendime dövündüm sövündüm bi süre. Böylece devam ederken 1:48 de gözümden yaşlar gelmeye başladı aniden ak. Ulan yemin ediyorum, Opus Nocturne atmosferi girdi kulaklarıma bir an! B War vari bir bass ziyafeti. Koptum gittim bi süre buralardan. Öylece yamulmuş haldeyken 2:21 de Panzer vari haşinlikte gelen bölüm uyandırdı beni. Daha ilk parçadan sikip attılar ulan resmen. As a Garment' e kadar da aynı yıkım devam etti kulaklarımın derinliklerinde.

Görünen o ki Marduk uyanıyor, kaçarı yok. Eskiden Marduk için çoluğumu çocuğumu keser yerim dediysem, şimdi de ufaktan kesici aletlerimi bilediğimin haberini veririm sizlere. Sineye çekilen kan damarlar da akmaya başlıyor ufaktan.

Önümüzde ki albüm nasıl olacak ona taktım şimdi ha! Daha Wormwood u sindirmeden beni bu düşünceye soktu oçları. Ah ulan Mortuus yerine LEGION veya GRAVE olacaktı ki!!!!!!!! Gör o zaman cam çerçeve kalıyor muydu etrafta -__-'

Neysem diyeceğim o ki Wormwood beni eskilere götürdü. Bu kadar başarılı bir çalışma beklemiyordum, Rom 5:12 gibi dinle ve unut tarzı bekliyordum. Ama gel gör efsane albümleri hatırlatan bir albüm olmuş. Benim dinlerken aldığım mesaj şudur;.:

- Bir kaç senedir sıçtığımızın farkındayız ama onlar da fena değildi hani? Ama Wormwood ile sikilmedik göt bırakmayacağımızı söylemek isteriz. Wormwood'da böyle yaptıysak bir sonraki albüm ananızı sikeceğiz! Biz efsaneyiz. Biz şöyle süperiz böyle süperiz! Asarız keseriz!!

(Sırf Mortuus a uyuz olduğum için 10 üzerinden 8.9 veriyorum kehkeh)
0 Oç: