O_o

Pet Society Exp Hilesi / Paw Points mi Ne boksa işte

Bu rezil oyunu oynayan vardır elbet. Bir sayfa da gördüm deneyeyim dedim, hem uygulamayı kurdum hem hileyi denedim sonuç olumlu. Tarih 2010 ocak 12 salı

Kaynak sayfa burası : http://www.pwnthis.net/2010/01/pet-society-instant-lvl-47-exp-cheat.html

Cheat Engine lazım ilk olarak. Bu sefer öküz felan demiyorum cafe world başlığındaki gibi küfür öznesi olmasın diye. Sadece bulun indirin diyorum. Madde madde anlatacak olursak ( ki buna bile kopyala yapıştır yapmışsın başka sayfadan diyenler için ufak bi imza atayım hemencecik * ELLLAAAM * )

1 Cheat engine açılır
2 Kullandığınız tarayıcı seçilir ( firefox chrome vs vs )
3 Cheat Engine penceresinden hex tıklanır change value yazan yer " Array of Bytes" seçilir. Altta bulunun read only memory bölümünü de seçmemiz lazım.
4 8B 89 B4 02 00 00 89 45 E8 8D 45 E8 50 6A 00 51 bu adres satırını scan kısmına yazıp aratıyorsunuz.
5 Çıkan sonucu alt tarafa alıyorsunuz ( isteğe bağlı )
6 Kaynak olarak belirttiğim siteye gidip istediğiniz exp oranını ve cheat engine de çıkan adress i oraya koyalayıp generate ediyorsunuz.
7 Bazen pop-up bazen yeni sekmede açılan sayfadaki kutu içeriğini kopyalıyorsunuz.
8 Cheat Engine de sol tarafta bulunun adres satırı ve gösterge kısmına sağ tıklayarak disassembe hede hödö yazana tıklıyoruz.
9 Çıkan yeni pencereden yukardan tools tıklıyoruz oradan Auto Assembe yazan menü sekmesine.
10 Çıkan komut sokuşturma ekranına kopyaladığımız sonuçları girip EXECUTE diyoruz. Ok yes vs artık ne derse kabul ediyoruz. Eğer kod hatalı ise inject edemezsiniz hata verir.
11 Daha sonra evden çıkarak yemek satan iğrenç sıfatsız npc ye gidiyoruz ve elma satın alıyoruz.

Ve Experience puanınız yani oyuna göre PAW pointiniz uçacak ve belirttiğiniz miktarda expiniz gelecektir. Ben ilk kurdum işte level 1 pawn points 17 mi neydi bir anda lvl 47 300 400bin paw points oldu. Bir kaç defa yedim 2 milyona yakın oldu paw points. Level caps 47 sanırım daha da artmadı :)

Ha ben bu oyunu oynar mıyım? Ananız avradım olsun oynamam, kaldırdım zaten uygulamalardan. Ha niye yazdım buraya? Belki bi karı kız gelir teşekkür eder, ben de onlara yavşarım diye.

[[Peşin peşin tekrar belirtiyorum küfür edecekler sizin ANANIZI SİKEYİM]]

Ha bir de kanıt koyayım :



1. sıraya da yerleşirler böyle eheh
2 Oç:

emeğe saygı kardeş, paylaşımlarını ailece okuyup, haz alıyoruz cCc


terbiyesiz bide yalan atıyon olmuyo saf önce düzgün konus adam ol kendini ne sanıyon???