O_o

Hearse - The Ferocious Embrace

Aga yok böyle şarkı. Öv öv bitiremem yazı bitene kadar ha!

Sene 99 civarı, Dismember ile ilk tanıştığım yıllar. 1997 çıkışlı "DEATH METAL" albümünü dinleyip yerlere yığıldığım zamanlar. Nasıl da hayran kalarak dinlemiştim o zamanlar. Dinlerken yorulmalar, kendimden geçmeceler...

Yaklaşık 10 yıl sonra aynı duyguları "HEARSE" ile yaşamak. Sanki Dismember'ı aldatıyor gibi hissediyorum ama abartı şekilde zevk alıyorum. Allah belanızı versin ulan bu nasıl bir çalışma bu? Bu bu bu MASTERPIECE bu abi! Söylenecek tek kelime budur. Evet Dismember kokuyor ama o kokuyu başka kadından alıyosun gibi düşün. Hiç keşfetmediğin zevkleri alıyorsun falan fıstık.

Parçanın 1:40'ı mesela. Aç camı atla aşşağı, başka alternatif kurtarmaz adamı.

Gürültülü şeyleri kafam almadığı şu dönemlerde tekrar şakralarımı açtı şarkı ak. Eskilere döndüm tamamiyle. Son yıllarda duyduğum en iyi komposizyonlardan biri bu. Cayır cayır tonlar, cayır cayır sololar. Tamamen doydum abi acıkmam kolay kolay. Üşenmesem hatta 1:40 da başlayan partisyonu gider cep melodisi yaparım..

0 Oç: